2020. február 22., szombat

36-os méretben,kívül fekete színben és plüssös anyagból,bebújós fazonú,szőrmésen bélelt mamusz - Jelenlegi ára: 2 960 Ft

Eladó egy fekete színű, 36-os méretű bebújós szobacipő, kívül extra plüssös bordázott felületű külsővel, alul tappancsos vastag talppal, gyári új címkés.
A mamusz sarkánál kisebb gumírozással rendelkezik, hogy ne essen le a gyerek vagy felnőtt lábáról.
Kimondottan otthoni használatra ajánlom pl.: családi házba, de mi panelban használunk ilyet, kényelmesebb, mint egy bebújós papucs, mert nem fázik a gyermekem lába benne ill. tud kényelmesen közlekedni a lakásban. (Szaladni is. )
A mamusz gyári új címkés állapotban eladó. Én megvettem előre a gyermekemnek, de most, hogy viselhetné, kinőtte, ezért eladnánk.
Tisztítása egyszerű, akár mosógépben is mosható, ha "baleset" érné.
Csak ajánlani tudom, mi nem csalódtunk benne, remek viselet így tavasszal egy gyermek-felnőtt otthoni ruhatárába vagy hűvösebb nyári napokon.
A mamusz teteje bordázott kiképzésű.
Az anyaga extra puha tapintású plüssanyag.
A talprésze is extra vastag, nem fog megfázni benne egy gyermek, felnőtt.
A mamusz belseje fehér színű, extra puha vékony szörmésen bélelt.
Mi szeretjük az ilyen fajta mamuszokat, mert melegen tartja a gyerek, felnőtt lábát.
Méretei: -külső talphossza 25 cm
             -belső talphossza 23 cm(nagyon nehéz lemérni)
             -talprész vastagsága 1 cm
Én 1 290 ft-ért vettem, azt szeretném visszakapni+a szállítási díj.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem az új mamauszt !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 960 Ft
Az aukció vége: 2020-03-13 22:03 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése