2020. február 22., szombat

iPhone 7 Plus Gold 128 Gb - Jelenlegi ára: 109 000 Ft

Eladó iphone 7 Plus 128 GB Gold színben!
Nagyon vigyáztam rá, 3 éves, ezidő alatt mindig tokban hordtam és üvegfóliázva volt.
Egyetlen apró szépséghibája van, amit csak nagyítva lehet észrevenni, de ez a működését egyáltalán nem befolyásolja. Az utolsó képen látszik nagyításban!
Azért adom el, mert díjcsomagot váltottam, amiben kihoztam magamnak egy új telefont, így ez feleslegessé vált. Kikapcsolva a fiókban van.  
13. 1. 3 szoftververzió fut rajta, nem akad, nagyon gyors.
Akkumulátor maximális kapacitása 86 százalék.
A doboz tartalma:
- 1 db telefon
- 1 db sim-tálca nyitó
- 1 db hálózati töltő
- fülhallgató 
Ajándékba adok hozzá még egy hálózati töltőt, 3 db használt tokot és 4 db vadiúj tokot.
Személyes átvétel február végén lehetséges (akkor leszek legközelebb Magyarországon):
Budapesten,
Dunakeszin,
Vácon.
Más helyen is hirdetem!
Az ár fix és csak személyes átvétel lehetséges!


Jelenlegi ára: 109 000 Ft
Az aukció vége: 2020-03-13 23:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése